Jsme nezisková organizace, která poskytuje pomoc a podporu lidem v nouzi. Pomáháme seniorům, nemocným, lidem bez domova, rodinám s dětmi s postižením, a také těm, kteří jsou ohroženi domácím násilím nebo se nacházejí v krizových situacích.
Co je náplní práce:
- vytváření a implementace fundraisingové strategie
- vyhledávání a oslovování nových dárců a podporovatelů
- péče o stávající dárce, podporovatele a partnery, pravidelná komunikace se svěřeným portfoliem dárců
- administrace fundraisingových činností (zpracování darovacích smluv, práce s databází dárců)
- organizování a koordinace fundraisingových a benefičních akcí
- ve spolupráci s PR manažerem propagování činnosti organizace na veřejnosti, příprava prezentačních materiálů
Co požadujeme:
- výborné komunikační, organizační a prezentační dovednosti
- kreativní myšlení a schopnost navrhovat inovativní řešení
- účast na PR a fundraisingových akcích, časovou flexibilitu
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- zkušenost s fundraisingem výhodou
- výbornou znalost češtiny slovem i písmem
- znalost AJ, NJ výhodou
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič podmínkou
- výborná znalost práce na PC
Co nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na plný úvazek nebo dle dohody
- zázemí stabilní neziskové organizace
- smysluplnou práci v přátelském kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- čtvrtletní odměny
- stravenkový paušál
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj profesní životopis a motivační dopis v elektronické podobě na emailovou adresu: personalista [at] charitahk.cz (personalista[at]charitahk[dot]cz)
Pro více informací se můžete obrátit na personalistku Jitku Pultrovou 774 516 098.
Bližší informace na: www.charitahk.cz