Náplní práce bude zejména:
- přímá práce se zájemci a klienty služby – v ambulantní i terénní podobě (poskytování sociálního poradenství, krizové intervence)
- spolupráce s návaznými subjekty Policie ČR, orgány sociálně právní ochrany dítěte, návazné sociální služby
- plnění role klíčového pracovníka a s tím spojená spolupráce s dalšími členy týmu zejména s psychology/terapeuty
- vedení klientské dokumentace
Co požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání s odborností sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- schopnost samostatné i týmové práce, organizační dovednosti, zodpovědnost a odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- orientace v legislativě vztahující se k problematice řešení DN v ČR (výhodou)
- absolvovaný kurz základní krizové intervence v rozsahu min. 50 hodin (výhodou)
Co nabízíme:
- pracovní poměr na plný úvazek - zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
- zajímavou a smysluplnou práci v dynamickém týmu
- možnost podílet se na rozvoji služby
- důsledné zaškolení
- další odborné vzdělávání v oblasti tématu domácího násilí, krizové intervence a traumatu, pravidelné intervize a supervize
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, čtvrtletní odměny
V případě Vašeho zájmu zašlete na adresu personalista [at] charitahk.cz (personalista[at]charitahk[dot]cz) (do předmětu mailu uvést sociální pracovník IC):
- profesní životopis
- motivační dopis v rozsahu maximálně 1/2 A4 Nástup možný od ledna 2025 nebo dle dohody
Bližší informace na www.charitahk.cz nebo na tel.: 774 516 098 Jitka Pultrová, personalistka