Zástupce/zástupkyně ředitele pro služby
Co Vás čeká:
- vedení vedoucích středisek organizace
- účast na strategickém řízení organizace
- podpora vedoucích středisek v oblasti podoby a činností služby a v oblasti profesního růstu
- stanovování a vyhodnocování cílů služeb, schvalování úprav procesů v jednotlivých službách
- koordinace a kontrola úrovně poskytovaných služeb včetně metodického vedení
- zajišťování a naplňování strategie a cílů organizace
- plánování, rozdělování, řízení, kontrola, motivace a vyhodnocování práce vedoucích v rámci služeb nodpovědnost za dodržování dalšího vzdělávání zaměstnanců dle zákona o sociálních službách
Co od Vás požadujeme:
- zkušenosti s řízením týmu v sociální oblasti (výhodou zkušenost i ve zdravotní oblasti)
- znalost řízení kvality v sociální oblasti, metodická činnost
- ztotožnění se s činností a hodnotami organizace
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, systematičnost, časovou flexibilitu
- výborné komunikační, organizační a prezentační dovednosti
- schopnost pracovat samostatně i v týmu • vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách pro pozici sociálního pracovníka
- výbornou znalost práce na PC, znalost práce v programu e Quip výhodou
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Co Vám nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na plný úvazek
- zázemí stabilní neziskové organizace
- smysluplnou práci v přátelském kolektivu
- supervizní podporu, celoživotní vzdělávání
- možnost přicházet s vlastními nápady a zlepšeními
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, čtvrtletní odměny
V případě Vašeho zájmu zašlete nejpozději do 03. 03. 2025 svůj profesní životopis a motivační dopis v elektronické podobě na emailovou adresu: personalista [at] charitahk.cz (personalista[at]charitahk[dot]cz) Předpokládaný nástup od 01. 05. 2025 nebo dle dohody. Pro více informací se můžete obrátit na personalistku Jitku Pultrovou, tel. 774 516 098.